luni, 6 octombrie 2008

salata serban

in ultimul timp am tot mancat salata asta:

300 grame rosii cherry
200 grame broccoli crud
1 lingura ulei masline
2 linguri otet balsamic
sare

deelicios :-)

de 6 ori RDA-ul pentru vitamina D, de 4 ori pentru vitamina B12, de 2 ori pentru vitamina C, peste RDA pentru seleniu si fosfor, 5 grame de omega 3, aproape 9 grame de fibre, 50 grame de proteine ... 

profil nutritional:

GramsCalories%-Cals
Calories
558
Fat
27.4
244
44
%
Saturated
5.1
46
8
%
Polyunsaturated
5.8
52
9
%
Monounsaturated
13.7
122
22
%
Carbohydrate
30.5
111
20
%
Dietary Fiber
8.8
Protein
49.6
197
36
%
Alcohol
0.0
0
0
%
Fat
  (
44
%)
Carbs
  (
20
%)
Protein
  (
36
%)
Alcohol
  (
0
%)

10 comentarii:

  1. care e shmecheria cu rosiile alea cherry?
    de ce nu cumperi din piatza rosii mai aproape de eco,daca tot ii sezonu.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ai nici o garantie ca rosiile din piata sunt eco. ba chiar din contra, rosiile ieftine s-ar putea sa fie facute cu ingrasaminte ieftine si multe...

    RăspundețiȘtergere
  3. pana la urma nu poti avea nici o garantie despre nimic.

    unde fac eu piata cunosc diferite persoane care le cresc prin gradina si au un aspect anume, o culoare rosu intens, uracioase si stricate in anumite locuri.

    dar repet, nu sunt sigur de nimic, poate sa fie cum ai zis tu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Serban,

    incearca sa amesteci o conserva de somon cu salata iceberg ( sau orice salata mai crocanta), ulei de masline si zeama de la o jumatate de lamaie. Eu asa mananc foarte des, si imi place mult.

    Numai bine.
    Ruxandra

    RăspundețiȘtergere
  5. e adevarat ca salata e utila, in special datorita aportului mare de vitamina k...dar parca prefer brocoli&rosii dpdv nutritiv

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma gandeam ca vrei sa mai schimbi...am sa incerc si varianta ta cu brocolli & rosii. N-am mancat pana acum brocolli crud.

    Ruxandra

    RăspundețiȘtergere
  7. ideal broccoli ar trebui tinut in apa fierbinte 30 de secunde (oparit) dar la birou nu am cum sa fac asta

    RăspundețiȘtergere
  8. Mersi de pont, nu stiam...( rusinica pentru mine). Eu am cum sa fac la birou ( avem chestii din alea de fiert apa pentru ceai).
    De ce nu-l oparesti de acasa?

    RăspundețiȘtergere
  9. nu am ajuns inca la gradul asta de sofisticare (nebunie)

    RăspundețiȘtergere
  10. Acum mananc salata Serban, cu mici modificari: am oparat brocolli (imi permit azi ca sunt acasa), nu am pus otet balsamic ci zeama de lamaie si am pus rosii normale ca pe alea cherry le-a consumat "colegu".

    Buna salata.

    RăspundețiȘtergere