joi, 23 octombrie 2008

ficat de cod

citind un post pe blogul lui Cristi, mi-am adus aminte ca vroiam de mult sa mananc ficat de cod. nu atat pentru gust cat pentru aportul de vitamina D care este necesar in perioada asta din an

m-am dus frumos la nic, am dat 12,2 lei si m-am ales cu asta 

am luat 2 felii de paine integrala si da-i si testeaza. aveam mari rezerve pentru ca nu suport ficatul

din fericire n-are nici o legatura cu ficatul de pui/porc. este mai aproape de foie gras. un gust delicat, e textura deosebita. intr-un cuvant superb

ca sa nu mai vorbim ca la 100 de grame sunt 9 grame de omega 3, vitamina A si D

pentru cine vrea sa obtina beneficiile ficatului de cod mai economic, recomand uleiul de ficat de cod


6 comentarii:

  1. dar se pare ca e afumat si stii ce se spune de afumaturi...

    RăspundețiȘtergere
  2. da, e cancerigena. sa nu exageram totusi, faptul ca am grija de ce mananc nu trebuie sa se transforme in boala psihica..

    RăspundețiȘtergere
  3. serban, nimeni nu crede despre tine ca ai vreo boala psihica si nici nu vrea sa insinueze asa ceva; doar ca produsul are un dezavantaj ca este afumat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am luat si eu astazi chestia asta, incerc maine sa vad cum e.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am mancat si pateu, e bun
    http://www.officer.dk/uk/produkter/officer/Cod_liver_Pate.asp

    RăspundețiȘtergere
  6. Serban, nu reusesc sa gasesc cod liver in fitday.com, tu l-ai gasit acolo?

    RăspundețiȘtergere