luni, 27 octombrie 2008

je





la mare, la soare

incerc sa respect si eu ce recomand pe aici

17 comentarii:

  1. hehe se pare ca ai luat in serios cand ti-am spus sa mai pui poze cu tine :))

    RăspundețiȘtergere
  2. normal, cititorii mei (toti cei 3) sunt tratati regeste :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. 4 de vreo cateva zile...
    cu placere :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. sper sa va inmultiti sa-mi iau porsche din banii de pe reclame

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu ma inmultesc deocamdata :P.

    Ruxandra

    RăspundețiȘtergere
  6. spread the word...e unu la bustu gol care scrie despre haleala

    RăspundețiȘtergere
  7. serban, cat de zgomotos este un papitoi din ala in care dai tu cu pumnul in video? ca ma gandesc sa-mi iau unul acasa sa ma mai relaxez din cand in cand. si nu stiu daca se preteaza unul pentru un apartament de bloc. dar ma gandesc ca se aude destul de tare lovitura. sala la care ma duc de obicei nu are asa ceva. si chiar daca ar avea, prefer sa ma fac de ras in intimitatea caminului :-))

    RăspundețiȘtergere
  8. e cam zgomotos...nu cred ca merge acasa

    RăspundețiȘtergere
  9. Samurai :) am rugaminte sa iti schimbi nickul.
    Samuraiul e nickul meu pe getfit si se face o confuzie

    RăspundețiȘtergere
  10. Deja avem conflicte de identitati, creste audenta. Unde mai pui ca e si cu mine o problema, deja sunt doua cazuri . Uimitor cum societatea contemporana in forma ei actuala instiga la disensiuni.

    RăspundețiȘtergere
  11. pe samurai cred ca il stiu de la piscina...cat se poate de non-gay iti spun ca arati foarte bine...

    RăspundețiȘtergere
  12. aaaa? eu sau celalt samurai?

    RăspundețiȘtergere
  13. piscina turabo. asta era!!!! stiam eu ca te cunosc de undeva.
    multumesc, incerc si eu. la fel de cat se poate de non gay, iti intorc complimentul.

    nu intru pe forumul getfit. deci care conflict? si in plus, nickul meu este simplu, samurai.

    RăspundețiȘtergere