luni, 20 octombrie 2008

la sala se intoarce

14 comentarii:

  1. vrei sa fi puternic ca Mirceo Badeo?

    RăspundețiȘtergere
  2. hahaha...la mine e sport, fara ura..

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovitura slaba de picior, trebuie sa pui soldul mai mult. Bratele sus cand lovesti cu piciorul! Tine celalalt brat sus cand dai directa si treci la asalt... Cateva sfaturi prietenesti:)

    RăspundețiȘtergere
  4. merci mult. nu m-am mai antrenat de foarte mult timp...ani de zile...

    RăspundețiȘtergere
  5. stau cu fundul in spate, dau din brate in toate directiile

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu le ai deloc :).
    E bun de cardio poate

    RăspundețiȘtergere
  7. cardio si este. as vrea totusi sa te vad pe tine intr-un film de genul asta, poate mai invat ceva

    RăspundețiȘtergere
  8. Al doilea anonim nu sunt tot eu:) Dinu din Oradea a postat prima data. Eram pe graba. Bafta in continuare prietene.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo Dinu. Merci de comentarii...chiar o sa tin cont de ele si o sa pun un film nou sa vedem daca e mai bine...al doilea anonim era Bruce Lee cred...

    RăspundețiȘtergere
  10. Hahah, da exista tot felul de cunoscatori. Nu e rau filmul, mai ales ca ai ritm bun si explozie in lovitura. La lovitura de picior nu ai destula forta pt ca lasi fundul in spate. Daca il impingi inainte astfel incat bazinul sa-ti duca piciorul vei pune toata greutatea corpului pe lovitura ...deci mult mai eficient. Vorbesc ca pasionat, nu ca Bruce Lee :) Astept urmatorul film

    RăspundețiȘtergere
  11. merci, dl antrenor vitual. am incercat sa pun soldul si lovitura e mult mai puternica, daram ala de fiecare data... vine si filmu...

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut. Primul anonim eram eu.
    Nu am vrut sa o iei ca un atac personal.
    Eu chiar le am(aveam fie) dar nu conteaza asta good luck :)

    RăspundețiȘtergere
  13. no problem. din fericire nu castig bani din asta :-)

    am facut si eu vreo 5-6 ani de shotokan cu sensei ungureanu (chiar, ce o mai face...)

    e o mare diferenta insa intre shotokan (static, traditionalist) si kick boxing...

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu doar mare diferenta.
    Nu au nici o treaba una cu alta chiar. Shotokan am facut si eu 3 ani si shutoriu vreo 2 pana m-am lamurit cum sta treaba :).

    RăspundețiȘtergere