sâmbătă, 1 noiembrie 2008

atentie teapa


de mult vreau sa-mi testez procentul de grasime corporala cu o metoda cat de cat validata stiintific

acum cateva zile descopar pe net asta. stiam ca individul care are firma asta e dubios, dar m-am gandit ca aparatul e aparat, ce mai conteaza al cui e...

imi fac ieri programare si astazi la 9, plin de speranta si gol de orice lichide sau solide, ma prezint la test

intr-o vila cu aer de bordel de mana a doua, ma primeste o tanara cu accent de modovianca

stiti, sunt cel cu programarea de la 9 pentru bod pod

a, da, dar nu avem aparatul !!!???

e inca in america, stiti, CRIZA asta... da nu vreti mai bine sa va facem un test de rata metabolica !!!???

ieri cand mi-a facut programarea nu stia ca e criza si ca n-au aparatul din cauza asta

probabil ca urma intrebarea despre GH

va rog frumos sa boicotati aceasta firma care distribuie GH si, de fatada, ofera tot felul de servicii fictive

HHUUUUOOO, TEPARILOR !!!




2 comentarii:

  1. :)) cand am vrut eu sa-mi fac programare, body test era 100 ron, mi s-a spus ca nu au aparatul, dupa 2 sapt pretul crescuse la 250 ron. asta era acu juma de an sau mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. LOOOOOOOOOOOOL :).
    Ce acoperire au oamenii. DUpa ce a mers fitt poate il cresc iar.
    oricum ti-ai masurat rata metabolica pana la urma ?:))

    RăspundețiȘtergere