luni, 23 februarie 2009

taking questions

astept intrebari legate de nutritie si antrenament

daca tot am o pana de inspiratie poate intrebarile voastre sa ma trezeasca

35 de comentarii:

  1. ma bucur enorm ca am aceasta oportunitate asa ca o sa profit din plin chiar daca intrebarile o sa para putin cam aleatorii (am 17 ani si 1 74 - 63kg) : 1) Influenteaza sala de forta cresterea in inaltime?
    2) Pana la ce varsta are loc cresterea in inaltime?
    3)Influenteaza alimentatia cresterea si daca da , ce trebuie evitat?
    4)Care este doza optima de vitamina D3 pe zi ( 1000 ui , 2000 ui sau chiar mai mult?)
    5)Exista vitamine sau minerale care influenteaza sau ajuta cresterea?
    6)Orice sfat sau lucruri de evitat referitoare la cresterea in inaltime.
    7)Exercitii pt. detenta.
    8)Influenteaza saritul corzii detenta si ce alte beneficii are ? Multumesc pt. ocazia de a lamuri aceste lucruri si sper ca nu am exagerat .

    RăspundețiȘtergere
  2. practic toate intrebarile se refera la inaltime, mai putin aia despre D3...la aia iti spun ca iarna ar fi bine sa iei 4-5.000 ui. vara stai si tu la soare fara crema de protectie 15-20 de minute pe zi, in costum de baie, in jurul pranzului si nu mai ai nevoie de suplimentare cu d3.

    cred ca inaltimea e determinata genetic...

    RăspundețiȘtergere
  3. yoz iti place cumva baschetul?:)
    pentru detenta incearca programul "air alert 3" e super bun, tine 14 saptamani, si progresele sunt remarcabile, in cazul in care poti sa il termini (eu m-am oprit la sapt 9)
    de cresterea in inaltime poti incerca produse cu aminoacizi, cica functioneaza?! dai un search pe google

    RăspundețiȘtergere
  4. sau in loc de produse cu aminoacizi poti sa incerci chestiile alea super tari, proteine

    RăspundețiȘtergere
  5. te referi la proteine din alimente sau la vreo pastila?

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. din alimente. si este important sa mananci suficient cat timp esti in crestere...

    RăspundețiȘtergere
  8. Pentru slabire sustii un raport de proteine/carbo/grasimi constant sau mai multi carbo in zilele cu antrenamente si mai putini in zilele fara?

    Sau nu crezi in proportiile de nutrienti. Sunt o superstitie? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. pentru slabire sustin un aport caloric redus fata de consum

    cand esti in deficit caloric sunt foarte importante proteinele pentru pastrarea masei musculare. cam 2 g/kg corp sunt suficiente.

    grasimile nu ar trebui sa scada sun 20-25% din totalul caloriilor

    restul sunt carbohidrati. nu cred ca e necesar sa elimini sau sa reduci drastic carbohidratii daca tii regim, mai ales daca faci sport. poti sa variezi aportul de carbohidrati in functie de antrenamentul din ziua respectiva dar mai bine nu te complici....

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut Serbane, Tin un regim de alimentatie apropiat de al tau, dar avand in vedere ca in afara de carne toate alimentele ce contin proteine au si grasime, carbohidratii (legume deobicei) cu ce sa ii mai combin ( stiind ca nu se asociaza cu grasimi)?

    RăspundețiȘtergere
  11. ideea asta ca nu e bina sa mananci carbohidrati si grasimi la aceeasi masa e depasita de mult...sincer, era o prostie :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. ok mersi, da` fructele pot fi asociate la o masa, sau trebuie mancate intre mese ?

    RăspundețiȘtergere
  13. watever you fancy

    inainte, dupa, in timpul mesei

    RăspundețiȘtergere
  14. ce crezi ca are biodisponibilitate mai mare, aminoacizii sau pudrele proteice( si sa nu imi spui cele alimentare:))

    RăspundețiȘtergere
  15. biodisponibilitatea este teoretic similara pentru proteinele din alimente si suplimente

    binenteles, alimentele sunt de preferat intotdeauna. daca scrie pe cuti nitho nigh tech ultra power nu inseamna ca e mare cacat inauntru...

    sunt si diferente individuale de asimilare...eu de exemplu de la suplimentele proteice am super gaze..asta inseamna ca nu le asimilez cum trebuie ..nu, nu sunt intolerant la lactoza, beau lapte fara nici o problema

    RăspundețiȘtergere
  16. -"biodisponibilitatea este teoretic similara pentru proteinele din alimente si suplimente"

    -"sunt si diferente individuale de asimilare"
    nu stiu pe ce sa ma bazez pentru crestere in masa musculara, dnpv al aportului de proteine, o sa experimentez. multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu vreau sa stiu daca pariul nostru este inca valabil :)

    Spor la treaba!

    RăspundețiȘtergere
  18. anonim, bazeaza-te pe alimente

    ruxandra, refresh my memory....

    RăspundețiȘtergere
  19. Citez:

    ruxandra, sunt gata sa alerg gol prin piata universitatii la ora 9 dimineata daca tu o sa continui sa slabesti si o sa scazi sub 60 de kg la 1.600 kcal, in conditiile in care nu maresti activitatea zilnica

    RăspundețiȘtergere
  20. ia mai vezi ca nu cred ca asta e tot ce am spus...

    RăspundețiȘtergere
  21. Asta e postul complet:

    ruxandra, sunt gata sa alerg gol prin piata universitatii la ora 9 dimineata daca tu o sa continui sa slabesti si o sa scazi sub 60 de kg la 1.600 kcal, in conditiile in care nu maresti activitatea zilnica

    oricum slabirea se face in trepte dar daca nu slabesti aproape deloc 2-3 saptamani este nevoie fie sa scazi caloriile fie sa cresti activitatea fie ambele

    RăspundețiȘtergere
  22. si? de atunci ai fost doar peste 1.600 de kcal? ai ajuns sub 60 de kg? n-ai facut activitate suplimentara? ai probe? :-)

    RăspundețiȘtergere
  23. Domnul avocat, vreti probe? Ce, suntem la proces?
    Am scris si acolo ca n-am mancat 1600, ci in jur de 1450 de calorii.
    N-am ajuns inca, dar mai am putin, vroiam sa stiu doar daca esti parolist.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt sub 1500 de mai mult de o saptamana. Pacat, mare pacat.

    RăspundețiȘtergere
  25. deci pot sa raman cu hainele pe mine...e o diferenta mare intre 1.600 si 1.450

    raman la parerea mea ca poti sa mai scazi sub nivelul actual si o sa iti mearga mai bine

    incearca postul intermitent....fie 8/16 fie 24 de ore de 2-3 ori pe saptamana. s-ar putea sa-ti dea un impuls...

    RăspundețiȘtergere
  26. Ca nu ai pierdut pariul :))

    RăspundețiȘtergere
  27. hahaha. din pacate nu e blog de stripper, e blog de sudor clasa 1

    RăspundețiȘtergere
  28. Sa ne intelegem...eu am stat tot timpul la 1400-1500 calorii ( media), niciodata peste, deci nu stiu de unde ai scos tu cifra asta.
    Stai linistit, nu imi doresc sa alergi nud prin Piata Universitatii...doar ca imi lipsesc "intepaturile" care erau un fel de chalenge.
    Deocamdata inca merge bine, o zi de post negru am in plan curand, numai ca va trebui sa imi iau concediu in ziua aia, nu pot sa functionez la job fara papa.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  29. Urmatorul fragment.....

    "Spicy food is bad; cayenne peppers are health-promoting. Fasting on oranges is healthy; citrus fruits are too acidic. Milk is good only for young cows (and pasteurized milk is even worse); boiled milk is the food of the gods. Fermented foods, such as sauerkraut, are essentially rotten; fermented foods aid digestion. Sweets are bad; honey is nature's most perfect food. Fruits are the ideal food; fruit causes candida. Vinegar is a poison; apple cider vinegar cures most illnesses. Proteins should not be combined with starches; aduki beans and brown rice should always be cooked together."

    Pune punctul pe "i" (pt mine) la intrebarea "simpla":

    Cum poti, ca biet muritor, sa atingi un echilibru?

    ....stiu ca tine de timp....de informare....dar cum poti sa separi "miturile" de "realitati"?....

    Tu cum faci?

    RăspundețiȘtergere
  30. bun simt

    moderatie

    experimentare (conteaza foarte mult ce ti se potriveste tie)

    fara stres...nu exista alimente divine si alimente 666

    RăspundețiȘtergere
  31. Sounds simple enough :-).
    Sper ca sunt pe calea cea buna :-)

    Mersi,
    Criz

    RăspundețiȘtergere
  32. De ce se accepta cafeaua in leangains, avand in vedere ca nu are chiar ZERO calorii?

    RăspundețiȘtergere
  33. salut am sa incerc si eu sa profit de ocazia asta si sa iti cer niste sfaturi in legatura cu un program de antrenament:) am citit anumite lucruri legate de combinarea grupelor care se lucreaza intr-o zi de antrenament si ceva despre importanta schimbarii lor o data la 3-4 sapt insa nu m-am lamurit deloc si ma gandeam poate imi recomanzi tu un program cu care sa incep.ca suplimente..mi-am luat N-Large de la prolab si urmeaza sa-mi iau si animal pack.Am 20 ani, 1.86 si 59kg.Multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere