duminică, 1 martie 2009

post

in ultimele 24 de ore n-am mancat nimic

a fost excelent. nu mi-a fost foame absolut deloc. am facut doua antrenamente foarte bune. m-am simtit grozav, probabil de la secretia de catecolamine

am de gand sa fac asta de 1-2 ori pe saptamana de acum incolo

24 de comentarii:

  1. poti detalia despre ce e vorba mai exact?intermitent fasting?cum ai aplicat metoda?

    RăspundețiȘtergere
  2. am incercat metoda leangains...16 ore post/8 ore mancare...zinic..n-a prea mers bine cu stresul de la seviciu

    acum incerc metoda eat stop eat care presupune sa nu mananci nimic 24 de ore, o data sau de doua ori pe saptamana

    e foarte interesant ca nu mi-a fost foame si nici n-am putut manca prea mult dupa 24 de ore. parca mi s-a micsorat un pic stomacul

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu metoda asta am slabit eu vreo 16 kile in citeva luni - nu stiu sa mai zic in cite, cred ca vreo patru. In restul zilelor am mincat normal, nu m-am ferit de nimic. Am avut surplus de energie si de 'gindire pozitiva' dupa fiecare astfel de zi de post. Asta era pe la 17-18 ani. Am repetat experienta la douazeci si ceva si la 30 de ani. A mers de fiecare data. Pont invatat de la bunica (bunica a murit la nouazeci si ceva de ani acum aproape un deceniu), care la rindul ei il stia de la nasa ei, care la rindul ei il aflase de la un medic batrin. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Serban, tu pana la urma ce urmaresti? Care este scopul experimentelor pe care le faci?

    blacks, ce inseamna mancari normal in restul zilelor? Mancai la nivel de mentinere, rupeai norma?

    RăspundețiȘtergere
  5. paispe, vreau sa arat bine la plaja. that's IT :-)

    cu alte cuvinte, sa mai dau 1-2 kile jos

    sa fiu, sanatos, fericit, bogat, iubit...

    RăspundețiȘtergere
  6. @paispe: Mincam ce mincam de felul meu ca un om normal care nu tine regim. :) In adolescenta asta includea mezeluri de tot soiul si patiserie. Pe la douazeci si ceva de ani, mai putin. La 30 deja renuntasem la patiserie. Ceva mai tirziu am renuntat si la mezeluri. Si la dulciuri. Mai maninc din cind in cind ciocolata amaruie si cite-o prajitura facuta in casa.

    RăspundețiȘtergere
  7. In ziua in care alegi sa urmezi acest "post negru" incearca sa consumi si ceaiuri care sa vizeze detoxifierea organismului. Efectul obtinut va fi benefic pentru intreg organismul. O zi frumoasa tuturor! Irrenne_29

    RăspundețiȘtergere
  8. oricum beau de cateva ori pe zi ceai verde si ceai negru...pe langa cafele

    RăspundețiȘtergere
  9. Serban, daca bei ceai negru, nu mai consuma si cafea...e prea multa cofeina. Doar vrei sa ai grija de tine, nu? Irrenne_29

    RăspundețiȘtergere
  10. A fost doar un sfat. Scuze daca am deranjat. oricum, iti urez sa fii " sanatos, fericit, bogat, IUBIT" ! Irrenne_29

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut, am tot citit in ultimele zile despre metoda asta, am regasit-o, bineinteles, si in postul religios. Azi am aplicat-o pentru prima data, si conform regulii, pe la ora 19 as putea sa mananc. Toata ziua am baut numai apa plata si ceai verde cu lamaie, foame nu imi este, am simtit doar o usoara ameteala prima jumatate a zilei. Intrebarea mea este, la masa asta de seara, ce ar fi indicat sa mananc? De exemplu, pt postul religios zice sa manaci paine cu apa, dar eu nu mananc paine..si nici nu ii vad rostul. Serban,tu ce ai mancat dupa acele 24 ore? Raluuux

    RăspundețiȘtergere
  12. serbane..post se cheama cand pe langa faptul ca stai nemancat te rogi pentru iertarea pacatelor si pt curatirea sufletului.deci..tu nu ai tinut post..doar nu ai mancat o zi pe saptamana pt detoxifiere ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. anonimule...faptul ca in constiinta publica post este asociat cu religios, nu inseamna ca nu exista si alte feluri de post

    detoxifierea este pentru papagali

    RăspundețiȘtergere
  14. Raluuux, primele dati am mancat tot ce am vazut in fata ochilor...dar nu neaparat pentru ca imi era foame...mai mult asa, ma gandeam ca daca tot am tinut atat post pot sa fac orice

    Greseala. Acum n-am mancat de la 12. Maine la 12 sper sa mananc normal....orice, fara exagerari

    usoara ameteala apare doar primele dati si nu e prea grava, cel putin la mine. este ca nu ti-a fost foame?

    RăspundețiȘtergere
  15. eee..hai lasa ca detoxifierea nu e pt papagali. daca te detoxifici nu inseamna ca esti mai putin barbat ;)in plus tu pe langa faptul ca o sa slabesti te vei si detoxifia.
    ma tenteaza si pe mine sa incerc faza asta sa nu mananc o zi..te anunt cum mi s-a parut ;) te saluta deea :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Surprinzator, dar nu imi este. Ultima masa a fost ieri la 19.20, deci mai am vreo 2 ore pana inchei. Bineinteles, am simtit stomacul pe la jumatatea zilei ca facea unele figuri :), dar daca nu l-am bagat in seama, a trecut. Intre timp am gasit inca un link unde descrie postul asta negru, si scrie ca revenirea se face treptat, adica se incepe cu niste fructe, legume si dupa 2-3 ore poti sa manaci si lactate si altele. A, si ca ar fi bine sa mananci urmatoarea zi dimineata, chiar daca 24 ore inseamna in seara asta. Mai am ceva timp sa ma gandesc cand o sa mananc pana la urma :D Raluuux

    RăspundețiȘtergere
  17. raluuux, misto treaba nu? lasa orice referire la postul religios. mananci normal, ca si cum nu ai fi tinut post.

    deea, incearca si spune-mi cum a fost

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, chiar misto. Pana acum nu am avut curaj, mi se parea prea drastic, nici nu ma documentasem foarte bine pe tema. Intre timp, dupa ce am citit si experienta ta, a lui blacks, am intrat pe eatstopeat.com, m-am convins ca nu e inuman. A, asta e linkul de care ziceam http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?item=5012&lang=RO ..nu trateaza problema numai religios. Pana la urma dupa ce stai nemancat o perioada, cred ca e ok sa o iei mai usor..pana iti intri iar 'in mana' ;)) Raluuux

    RăspundețiȘtergere
  19. ai dreptate, dar 24 de ore e nimic

    RăspundețiȘtergere
  20. Da, pe langa 40 de zile..Cand o-m ajunge la 960 de ore de nemancat, atunci chiar putem zice 'am facut-o si pe asta!' :)) Nu mai zic ca 'skinny' ar exprima prea putin la noul fizic. Pana una alta, sa o luam cu incetisorul, o sa incerc si saptamana viitoare, vad cum mai merge, si poate ma bag la 2 zile pe sapt:D Raluuux

    RăspundețiȘtergere
  21. O singura nedumerire am totusi...de exemplu, acum, dupa post, am mancat de vreo 3 ori, odata la ora 19, dupa am facut o plimbare pe jos, gen Piata Sudului-Universitate, la 21 si la 22.30 am mancat iar...insumand vreo 520 de calorii in total dupa 24 de ore de nemancat nimic. Dar chiar am simtit nevoia. Acum ma intreb daca ce fac eu aici ma ajuta la ceva..adica gen..ce consum pe o parte, pun pe cealalta? Sau consumul din alea 24 de ore tine locul si surplusului de dupa? (Intr-o zi normala mananc cam 1200 cal, sau vreo 1500 in ziua de antrenament)Raluuux

    RăspundețiȘtergere
  22. raluux, postul este o forma foarte buna de reducere a aportului caloric. gandeste-te ca daca mananci la fel dar 1-2 zile din sapte nu mananci, iti reduci aportul caloric destul de serios

    RăspundețiȘtergere
  23. bun, reduci, reduci...dar pentru ce perioada postesti asa? adica tii post forever? sau il tii o perioasa, gen 2-3 luni, dupa faci pauza, si tot asa? aici apare o mica problema, ca reduci aportul saptamanal cu postul, dar daca faci pauza o perioada, e clar ca pe saptamana acumulezi inca 1-2 zile de 'calorii'. Nu se ajunge la Yo-Yo? asta e singura mea frica, in rest, imi simt super bine organismul dupa :D raluuux

    RăspundețiȘtergere
  24. yo yo nu inseamna sa variezi aportul calorc in timp (ceea ce e chiar bine) ci sa cresti si sa scazi in greutate dar pe termen lung sa fii din ce in ce mai gras

    postul trebuie facut asa cum si cand simti...nu e puscarie

    RăspundețiȘtergere