marți, 10 martie 2009

pangasius - mai bine NU

10 comentarii:

  1. De ce nu ? Fiind in franceza n-am inteles aproape nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine, bine spre finalul filmului e suspect in legatura cu hranirea acestor pesti, in rest,
    Je ne comprends rien. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant...n-am cumparat niciodata pangasius, am avut mereu o retinere.
    Nu stiam ca esti poliglot :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru un sudor ma descurs destul de bine

    intotdeauna am avut o retinere legata de pangasius. are o consistenta nenaturala, un gust ciudat spre absent...parca e carton

    RăspundețiȘtergere
  5. Za spank you very much!

    LA naiba si eu cautam valorile calorice pt pangasius...fiindca tocmai l-am scos din congelator....

    Dar de Tilapia ce parere ai?...

    RăspundețiȘtergere
  6. ZA spank you very much!

    Tocmai cautam valorile pt filetul meu de pangasius....care o sa il pap azi..despite all...

    Nu stiu daca are rost sa mentionez ca am gasit 3 tabele...toate diferite....

    RăspundețiȘtergere
  7. La mine in oras nu se gaseste somon. :)

    RăspundețiȘtergere