marți, 2 decembrie 2008

Lyle despre lapte


6 comentarii:

  1. imi place la nebunie cand stergi pe jos cu zelotzi nu lapte, nu cereale, nu fructe, nu zer amestecat dupa lapte dupa antrenament; ci doar keto si o bautura comerciala pe baza de glucoza cu 10 E-uri.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt multe idei preconcepute, lucruri aruncate asa fara nici o baza stiintifica...

    pana la urma fiecare alege sa creada ce vrea

    RăspundețiȘtergere
  3. eu nu cred ca faza cu not milk e nefondata. si nu ma refer la fit life neaparat, ci la sanatate.
    nu ca as vrea sa iau apararea cuiva...
    am fost consiliata inca de acum 6 ani (doctor si nu din tara) sa renunt la majoritatea produselor lactate si nu cred ca e nefondat.
    laptele potenteaza anumite substante nocive din corp, da alergii la fel ca si albusul de ou atat de ridicat in slavi pentru proteinele sale si la fel ca si cerealele... pe fondul acelor alergii si potentari de substante chimice in corp se da in alte belele cum am dat eu acum 6 ani...
    din pacate nu ma pricep la detalii de ordin medical ca sa pot si sustine aceste afirmatii si nici nu spun ca toti reactioneaza la fel.
    doar ca la mine s-a vazut diferenta in starea sanatatii in primul rand.
    keto mi se pare o chestie pentru curajosi... si pentru cei care au vointa. as vrea sa pot, dar sunt om normal si prefer sa mananc echilibrat decat sa plang lingand vitrinele. cine poate insa.... jos palaria.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alia, sfaturile sunt generale. Binenteles ca exista persoane carora laptele nu le face bine. Am eu un prieten Cristi care il uraste...

    RăspundețiȘtergere
  5. :) comun se pare...
    si eu urasc laptele, dar nu pentru gust, ci pentru ce face si nu ma refer la intoleranta la lactoza.

    RăspundețiȘtergere
  6. daca ai o problema medicala agravata de consumul de lapte, e normal sa il urasti

    RăspundețiȘtergere