vineri, 11 iunie 2010

back pain again

un post misto

5 comentarii:

  1. foarte interesant articol, si eu mai simt discomfort cate odata in spatele inferior mai ales seara cand ma pun la somn xD , articolul asta imi intareste idea de a nu ma lasa pe mana medicilor, cel putin daca nu imi afecteaza miscarea/sala din partea mea no problem

    Serban, observ ca ai destul de multe surse de informare, si eu am ceva surse in care ma incred,dar blogul asta poate fi o sursa de incredere ? ( ma refer la cel din link )

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-e greu sa garantez pentru parerea unuia de pe net pe care nu il cunosc...pare a fi informat dar trebuie sa judeci singur daca stie ce spune sau nu (sau intre)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun, si ce asteptam de la el in urmatorul post? Sa ne spuna ca sunt "genele" vinovate? Ma indoiesc ca va propune solutii.

    Din titlurile posturilor sale, pare un blog interesant, cand voi avea timp voi mai citi sa vad daca merita sau nu adaugat la RSS feed.

    RăspundețiȘtergere
  4. http://bretcontreras.wordpress.com/2010/06/18/puppies-in-vices/

    si asta e un post foarte interesant referitor la posture & all

    RăspundețiȘtergere