joi, 21 octombrie 2010

post intermitent (fasting)

10 mituri

6 comentarii:

  1. Foarte bun articolul, trebuie sa recunosc ca datorita blogului tau mi-am schimbat mult perceptia fata de nr de mese/timing/etc, si imi merge MULT mai bine din toate punctele de vedere, multzam pt informatii :)

    Nu fac IF momentan, dar mi-am redus nr-ul de mese solide la 2/zi si totul merge ideal, castiguri mici dar constante in masa musculara cu adaos minim de grasime.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca te-a ajutat...dogma cu 6 mese pe zi nu are baza stiintifica si provine de la steroizatii care trebuiau sa manance de o mie de ori pe zi ca sa poata sa bage in ei 20.000 de calorii

    unora le ajuta totusi mancatul des intr-un regim de slabire...e ceva individual si tine si de obisnuinta...unii hormoni care creaza senzatia de foame sunt secretati in jurul orelor obisnuite de masa

    pentru majoritatea, mancatul de 2-3 ori pe zi e ideal

    RăspundețiȘtergere
  3. ideal pentru? masa musculara, slabit, trait sanatos si cu un corp care nu iese in evidenta? tu ai ajuns la forma la care esti cu 2 mese solide pe zi? ca sa pui pe tine kg multe (din care 70-80% sa fie muschi) ai nevoie de multe mese (indiferent ca esti "steroizat" sau nu).

    totusi, pt omul de rand, da ... 2-3 mese bune sunt ok

    RăspundețiȘtergere
  4. serbane, nu mancau aia 20k calorii, 6 mese/ zi e pentru alceva ( nu iti dau eu lectii acum, mai "inspirate" , cerceteaza mai aprofundat), blog ok, din pacate prea mult te increzi in ce zic altii ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonimule, esti dezorientat rau...daca ai ceva de spus, spune clar sa intelegem si noi astia mai putin evoluati

    RăspundețiȘtergere
  6. Dacian, multe mese inseamna muschi mai multi? te rog eu citeste alt blog...

    RăspundețiȘtergere