duminică, 7 martie 2010

intermittent fasting in action

din cand in cand nu mananc de seara pana a doua zi la pranz sau chiar seara

14-24 de ore fara nimic caloric..doar cafea, apa, ceai

ce e interesant, si am citit ca si altii au simtit asta, este ca devin mult mai productiv, mai concentrat

plus ca imi permite sa fiu mai flexibil cu dieta in rest

2000 de kcal la o masa, la regim, da :-)

PS ma enerveaza grasutu ala de la dimineata cu razvan si dani care ne explica procesul de productie al rebuturilor de soia din "lapte de soia" dupa un proces la fel ca cel din laptele de vaca...sa mulgi tu soia pufosule


3 comentarii:

  1. Cristi spunea că e un moment prielnic să "bagi" nişte pre/probiotice după un fasting.

    Oricum, şi eu am citit numai de bine despre intermittent fasting, despre emisiunea lui dani, ce să zic, Vlăduţ e cam Grăsuţ. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am incercat si eu treaba cu intermitent fastingul...foarte tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vladut a dat-o pe fatza intr-o emisiune... cand a uitat sa se schimbe si a intrat in travesti in platou :)

    RăspundețiȘtergere