luni, 22 februarie 2010

hardcore

acum vreo 8-9 ani citeam pe testosterone.net (devenit ulterior t-nation, t-muscle, t-bullshit) ca daca nu vrei sa mergi degeaba la sala trebuie sa faci genuflexiuni cu bara in spate si indreptari

ani de zile am facut asta...genuflexiuni cu 130 de kg in spate, indreptari cu 160 de kg. rezultatul? o minunata hernie de disc, ani de zile de dureri, rmn-uri, medicamente si probabil, in final o operatie

un sfat: daca nu esti halterofil sau culturist de performanta, lasa dracu prostiile si fa niste exercitii mai sigure

4 comentarii:

  1. Eu sunt de părere că, dacă nu se exagerează cu greutăţile şi poziţia e foarte bună, nu se ajunge la hernie de disc.

    Cheia e moderaţia.

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil. dar moderatia e lucru mare

    RăspundețiȘtergere
  3. Urat.. si eu am cazut in aceeasi capcana si ma dadeam "hardcore" cu indreptari de 140kg, pana acum 2 luni cand m-am accidentat la spate. Nu mai vreau sa trec prin oroarea ce am trait-o urmatoarea saptamana dupa accidentare cu frica de o herniere, dar ca norocul durerea s-a dus aproape in intregime in vreo 3 sapt. Nu am fost la medic deoarece doar o data la 2 sapt sunt acasa (in weekend) si n-am avut timp de trimiteri de la medic,asteptari, etc.

    In orice caz, a fost un dus rece si un sut in coa*e necesar, am lasat indreptarile momentan (probabil voi reveni dar cu greutati MULT mai mici), iar la geno am trecut la bara in fatza.

    Nici prin gand nu-mi trecea ca suferi de asa ceva la ce fizic ai, cum te descurci cu antrenamentele?

    RăspundețiȘtergere
  4. fac ce se poate...acum picioare nici la aparat nu mai pot sa fac de durere de spate...inveti din greseli...

    RăspundețiȘtergere